8 Ekim 2011 Cumartesi

Kızlara özel mazeretler yumasak yalanlar

Anneniz çantanızda prezervatif bulduğunda sizi kurtarabilecek 10 yalan:

1. AIDS’le mücadele kampanyası diye herkese dağıtıyorlardı… Benim de elime tıkıştırıverdiler… Ben de güldüm hatta… Ulan benim ne isime yarar bu? Nereme takacağım ki allah aşkına dedim…
2. Okulda şu savaşı yapmak için alıyoruz…Içlerine şu fırlatacağınız kişiye göre mürekkep, zift, kezzap
nitrogliserin vs de olabilir) doldurup atınca süper bomba oluyor… (Bu yalanınızın inandırıcı olabilmesi için yakalanan prezervatifinizin tırtıklı, hipoalerjenik vs olmaması gerekiyor…)
3. Kesin Tolgalar (buraya herkes kendi şakacı sapık arkadaşının adını koysun e mi?..)koymuştur bunu çantama…Herkese böyle pis şakalar yapıyorlar… Zaten benim sevişen tipte bir kız olabileceğimi düşünebilmenizin saçmalığı bir yana, hadi öyle biriyim diyelim yani imkansız tabi de hadi diyelim ki öyle, yani öyle biri bile olsam (bu kısmı ne kadar uzatırsanız o kadar ikna edici olursunuz…) hiç böylesi bir suç delilini çantama koyup da eve getirir miyim?.. Ne saçma!..
4. Aahahah…O gerçek diil ki oyuncak…Ama nasıl da aynı gibi yapmışlar di mi?
5. Jelibon şeker olduklarını söyleyip hemen yutarsanız delili de yok etmiş olursunuz…Ama yutma işlemi sırasında çok dikkatlı olmalısınız. Cerrahi müdahale gerektirecek bir durum yaratırsanız yalan söylediğinizi anlayabilirler… Ama o zaman da size jelibon şeker olarak satıldığında ısrar edip prezervatif olduğunu bile bile yutacak kadar salak olmadığınızı söyleyebilirsiniz…İnanmasalar bile kararlılığınızla takdir toplayacaksınız…
6. Dileğini bir kağıda yazıp,basının üzerinde çevirirken üç kulluvallah bir elham okuyup iki kere tükürüp bir prezervatifin içine koyuyormuşsun…Sonra prezervatifin ağzını sıkıca bağlayıp ucunda bir delik açıp dünyaya kaza sonucu gelmiş tüm ermişler adına denize atıyormuşsun…Dileğin gerçek oluyormuş… Meltem denemiş olmuş…7. Bir yerde okumuştum… Bunların içinde bir sıvı oluyormuş…Limon suyu ve bir çay kaşığı balla karıştırıp lokal olarak uyguladın mı sivilcelere çok iyi geliyormuş…8. Bizim sınıfta …….. diye adından da belli olacağı üzere aşırı gerzek bir çocuk var… Tolga’lar kafalamışlar bunu sen hayatta kafanı bu prezervatife sokamazsın diye…Yetişip elinden almasaydım,tanrı bilir solunum yetersizliğinden ölmüş olacaktı şimdiye… 9. Kimya dersinde deney yapacağız da onun için aldım… Prezervatiflerin aslında kimya deneylerinde içinde karışım yapma amaçlı tasarlandığını ve bir kimya profesörüyle öğrencisi arasında aniden gelişen bir tesadüf sonucu bu ise de yaradığının keşfedildiğini biliyor muydunuz?.. (Okulu arayıp kontrol etme riski var gibi gözükse de anneniz kızının çantasında prezervatif bulduğunu öğretmenlerinin de öğrenmesindense yalanınıza inanmayı tercih edecektir…)
10. Çeyizim için aldıydım…Evlendikten sonra çok ihtiyaç oluyormuş da… Şimdiden başla biriktirmeye dediydiler…Vallaha…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Hakkımda

Türkiye
hipnoz ülkemizde daha anlaşılmadını düşünüyorum aslında hipnoz suanda düyada yaygın şekilde kullanılıyor diş hekimleri pisgoloklar artık hipnozun bilincindeler tedavisi zor olan vajinusmuda hipnozun sayesinde biçok ayleler mutluluu yakaladılar yazılar zizi aydınlatdı ise yorumlarınızı bekliyorum saygılarımla