8 Ekim 2011 Cumartesi

Kadınların ilginç cevapları yosa hepsi aynımı

Adam: Daha önce tanışmamış mıydık?
Kadın: Evet. Hayvan Hastanesi’nin danışmasında çalışıyordum.
Adam: Daha önce sizi bir yerlerde görmemiş miydim?
Kadın: Evet. Bu yüzden artık dışarı çıkmıyorum.
Adam: Sana mı gidiyoruz, bana mı?
Kadın: İkisine de. Sen kendi evine, ben benimkine.
Adam: Haydi bırak numarayı. İkimiz de bu barda, aynı nedenle bulunuyoruz. Kadın: Evet. Hadi bir kaç piliç tavlayalım.
Adam: Bir kadını nasıl mutlu edeceğimi bilirim.
Kadın: İyi. O zaman beni rahat bırak.
Adam: Seni çıplak görürsem, mutlu öleceğim.
Kadın: Ama ben seni çıplak görürsem, gülmekten öleceğim.Adam: Sana, kendimi hediye etmek istiyorum.
Kadın: Basit hediyelerden hoslanmam. Adam: Senin için, dünyanın sonuna giderim.
Kadın: İyi. Benim için orada kalır mısın?
Adam: Nesin sen, lezbiyen mi?
Kadın: Ya sen, alternatifi misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Hakkımda

Türkiye
hipnoz ülkemizde daha anlaşılmadını düşünüyorum aslında hipnoz suanda düyada yaygın şekilde kullanılıyor diş hekimleri pisgoloklar artık hipnozun bilincindeler tedavisi zor olan vajinusmuda hipnozun sayesinde biçok ayleler mutluluu yakaladılar yazılar zizi aydınlatdı ise yorumlarınızı bekliyorum saygılarımla