8 Ekim 2011 Cumartesi

Evli Erkeğin Evrimi nasıl olur

1. hafta: Seni seviyorum
1. ay: Tabii ki seni seviyorum
1. yıl: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim

2. hafta: Aşkım ben geldim
2. ay: Selam!
2. yıl: Annen ne yemek yapmış?
3. hafta: Zahmet etme ben açarım
3. ay: Ben açayım mı kapıyı?
3. yıl: Yahu şu kapıya baksanıza!
4. hafta: Sevgilim Ayşe telefonda
4. ay: Seni arıyorlar
4. yıl: Telefoooon!
5. hafta: Zor bir çocukluk geçirmişsin
5. ay: Senin anan da cins ha
5. yıl: Ulan tam da anana çekmişsin
6. hafta: Bu yaz seni Venedike götüreceğim
6. ay: Tatilde Ankara ya gitsek ne olur?
6. yıl: Niye evin suyu mu çıktı?
7. hafta: Bu yüzüğü inşallah seversin
7. ay: Resim çerçevesi aldım her zaman lazım
7. yıl: Şu parayla kendine bir şey al
8. hafta: Hangi filmi görmek istersin?
8. ay: Evita ya gidelim mi?
8. yıl: Evita yı gör ben çok beğendim
9. hafta: Üzülme sevgilim leke yapmaz
9. ay: Dikkat etsene yahu!
9. yıl: Amma da sakarsın be kadın!
10. hafta: Ben pek bu fikirde değilim
10 ay: Bu konuda yanlış düşünüyorsun
10. yıl: Saçma sapan konusma Alla sen
11. hafta: Yaptığın yemeklere de bayılıyorum
11. ay: Bu akşam ne yiyoruz?
11. yıl: Gene mi makarna!
12. hafta: Bir şey içer misin?
12. ay: Bir Martini içerim
12. yıl: Gene buz koymayı unutmuşsun
13. hafta: Bu elbise sana çok yakışmış
13. ay: Bir elbise daha mı aldın?
13. yıl: Kaç para verdin buna?
14. hafta: Özür dileyecek bir şey yapmadın ki
14. ay: Biraz dikkat etsene be kızım
14. yıl: Hay senin eline…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Hakkımda

Türkiye
hipnoz ülkemizde daha anlaşılmadını düşünüyorum aslında hipnoz suanda düyada yaygın şekilde kullanılıyor diş hekimleri pisgoloklar artık hipnozun bilincindeler tedavisi zor olan vajinusmuda hipnozun sayesinde biçok ayleler mutluluu yakaladılar yazılar zizi aydınlatdı ise yorumlarınızı bekliyorum saygılarımla